Villopoto idejön :)

2015.01.21. 23:47

Egy kis éjszakai filozofálgatás:

Kezdem onnan, hogy mióta én a sportot nagyjából követem, nem láttam még ekkora médiahúzást amit ez a vörös muki meg mer lépni. Régen volt már ilyen, talán még Cserénfán VB volt amikor utoljára ment itt amerikai bajnok?! Mekkora durranás volt az is hogy Roczen átment a tengerentúlra, aztán 2014-ben megnyerte a stadionokon kívüli sorozatot és nagyot szólt ismét, hogy a márkával, amivel csúcsra ért, elhagyta, és átment Ricky csapatába Suzukiékhoz. Ki mondta hogy a szerencsejátékban nincs pénz? Persze hogy tudtak legalább annyit adni neki mint a gyári KTM, gondolom én. 

Azt hozzátenném, hogy az utóbbi kb. 2 évben én nem nagyon láttam RV-t mosolyogni ha faggatták, most meg egy ismét felszabadult embert láttam. Tökmindegy hogy mennyire motivált, mivel vissza lép a versenyzéstől ez év után. Tökmindegy, hogy amíg el nem rajtol hiábavaló a szájtépés arról, hogy ő vagy Karcsi fog-e nyerni, mert annak meg rossz a térde. Ezek a fiúk, főleg most RV szépen csendben olyan pénzeket akasztanak le, amiből még az unokájuk is nyugodtan élhet majd. Gondoljatok csak bele. RV-ről a döntés környékén mennyit cikkeztek és mondták, hogy "megpróbálta" meghozni a legjobb döntést, mert a sérülése miatt nem tudott volna felkészülni rendesen az SX-re, mivel az hamarabb kezdődik és a támogatókat nem tudta volna kielégíteni csak az MX-el. Ehelyett átjött ide. Biztos nem kap kevesebbet a csapattól, és az energiaital cégtől, de cserébe még kaphat egy kis vigaszdíjat az MXGP szervezőjétől is, hiszen azok így az amcsi piacra is betörhetnek frankón. Pláne, hogy a naptárban megint ott lesz Glen Helen. ...Tudom az életüket kockáztatják, megérdemlik, én nem sajnálom tőlük.

Szerintem ez most a sportnak nagyon sokat számít. Újra megerősödhetnek a japánok. Európában a Kawa biztos be fog lendülni, Amerikában meg a Suzuki. Véget ér a KTM egyeduralkodása? 

Mindenesetre úgy gondolom ez az évszázad üzlete. Szóljatok hozzá, hogy mit gondoltok. Megyünk-e idén megnézni ezeket? Én most egy olasz futamra szavaznék, mert Loketben tavaly voltaunk. Majd arról is írok egy képes beszámolót.  ... Na?

A bejegyzés trackback címe:

https://motocross.blog.hu/api/trackback/id/tr317096331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása